středa 12. května 2021

Izzy dress

Izzy už jsme jeden článek věnovala, od té doby jsem je  šila jsem  několikrát a holkám pořád sluší, tak tady jsou dva kusy, ze kterých mám obvzlášť radost. 

Modrotiskové šatičky vznikly recyklací sukně, kterou jsem nosila moc ráda, ale byla mi beznadějně malá. Tu původní sukni jsem si šila už hodně dávno, byla áčková,  z látky poděděné po babičce a v pase měla prostě šňůrku. A byla nádherná! tak přesě z téhle sukně jsem se rozhodla udělat šaty pro svou modrookou dceru. 

Látka byla měkká, léty sepraná a šila se jednoduše. Z jedné sukně to vyšlo tak akorát. Na bocích jsem vyrobila malé rozparky a zapínání vzadu jsem protáhla až to zadního dílu sukně, originální střih ho má kratší a přijde mi, že se hůř obléká.

Někdy před dokončením se mi poštěstilo swapnout kus látky, co jsem nepotřebovala za kilo a půl knoflíků. A byly tam i tyhle roztomilé červené, tak jsem místo plánovaných patentů použila je.

Druhé Izzy na letošní jaro jsou z malého zbytku lnu, který mi zůstal po šití kalhot pro muže. Byla to látka hodně strukturovaná, tak jsem ji podšila plátnem ze starého prostěradla. A aby byly barevnější, tak jsem je vyšila, trochu na divoko, geometricky. 

A taky mají kapsy, velké kapsy, do kterých se vejde hodně písku a kamenů nebo malý plyšák. 


 Chtěla bych se v přístích měsících pokusit psát častěji, holky se už  občas zabaví i samy,a  mám spoustu projektů, které jsem chtěla zaznamenat. Uvidíme, jestli to půjde. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat