čtvrtek 18. ledna 2018

Bryndáky jako malované

Po ušití vnitřní vrstvy sedacího vaku mi zbyl kus voděodolné látky, její využití na bryndáky mi přišlo jako docela dobrý nápad. 

Nejprve jsem látku rozdělila na menší kusy a pokreslila ji  fixami na textil. Barvy na textil by v tomhle případě použít spíš nešlo, jednak se látka na lakované straně nesmí žehlit a pak by se barva na textil asi "neprožrala" dovnitř. Na látku se kreslilo  skoro tak dobře jako na papír. Akorát jsem si dávala pozor, abych si kresbičky nerozmazala, fixy potřebovaly chvilku na zaschnutí.
Kreslila jsem postupně srdíčka, les s divočáky, lodičky..  Snažila  se jen vyhnout obrázkům moc holčičím nebo naopak klučičím a nevymýšlet složitosti.


Střihy jsem obkreslila podle existujících bryndáků, nevímm, jaký typ nakonec bude vyhovovat, tak jsem jich prostě střihla víc. Některé jsou na druk, další na zavazování za krkem.
Podšívání mi přišlo jako nesmysl. Látka se nesmí dávat do pračky, jen prát v ruce nebo otírat hadříkem, takže jsem rubovou stranu nechala bílou a výtvor jen olemovala šikmým proužkem.
A to je všechno, vlastně je to zábava všehovšudy maximálně na jeden večer, zbývá jen počkat, jak se osvědčí v praxi.

Žádné komentáře:

Okomentovat