úterý 7. května 2019

Kostky a puntíky

Občas dostanu nějakou látku, která byla schovaná v něčí "syslírně" a čekala na příležitost, ke které nikdy nedošlo. Nebo jako v tomhle případě hromádku kanafasových ubrusů a povlečení. 

Kostky mám docela ráda, takže jsem je doplnila kusem jemného plátna a ušila z nich holčičí šaty. 
Použila jsem  střih na živůtek od Melanie-TLS's Pattern Store, sukně je jednoduše nařasený obdelník.  Střih na živůtek se šije dobře, je slušivý a celkem na tělo. 




Puntíkovaná zástěrka je taky recyklovaná, tentokrát ze závěsu, po mojí babičce. Střih na ní jsem kreslila podle obrázků podobných zástěrek a během procesu jsem doufala, že to půjde obléct :). Nakonec šlo a vypadala v tom docela roztomile. 

Hromádka kostek tady na mě ještě čeká, mám zatím nastříhanou fialovou sukni pro sebe a pro dceru roztomilé šatečky s bambulkami, ale o tom až příště. :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat