středa 14. prosince 2016

Vánoční Drážďany

Minulý víkend jsme se vypravili do Drážďan podívat se na vánoční trhy. Od rodičů mého milého je to hodinová cesta, tak jsme se rozhodli využít pár hodin  z pátečního volna na výlet. 

Auto jsme zaparkovali přímo pod hlavním vánočním tržištěm v podzemním parkovišti Altmark, stačí pak  vylézt po schodech (nebo výtahem) a jste přímo v centru vánočního dění. Jedinou vadou na kráse u parkování bylo, že při odchodu nefungoval platební terminál parkovacího automatu a tak jsme museli najít bankomat :).  


Vyfotila jsem pár fotek půjčeným foťákem se kterým jsem vůbec neuměla zacházet, ale nakonec jsme se docela skamarádili. Celkem mě nadchlo, že se vešel do kapsy a dal se ovládat jednou rukou, jediné co mi na něm vážně chybělo pro pocit komfortu byl hledáček, focení s rukou nataženou před sebe považuju za dost rozechvělý podnik.  

Potkali jsme krtečkův stánek, asi dva nesmělé stánky nabízející trdelník (asi neznám žádného čecha co by to jedl;)) a neuvěřitelné množství česky mluvících turistů v ulicích.
Podobně jako v Praze i tady se vyskytoval betlém s ovečkami, ale přišel mi o něco uctivější k samotným ovečkám. Zvířata tady se nesmějí krmit a mají vzadu schovávačku kam si můžou zalézt, když jim lidi lezou na nervy. 



































Adventní Drážďany na výlet rozhodně doporučuju, nešetří se na nich zelenými větvemi ani milým pohádkovým kýčem a mají vážně dobrý svařák i jídlo. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat