pátek 21. května 2021

Šaty ze scrapu Wild Slings

Některé šátky na nošení mají nádherné vzory a tak občas neodolám a koupím si nějaký odstřižek nebo kus nosicího šátku. A pak je občas dlouho suším ve skříni, protože mají výraznou strukturu a nekombinují se úplně snadno :D.

U scrapu s kapradím jsem  věděla hned co s ním provedu, ten malý kousek látky šel tak nějak hezky napasovat na šaty vel. 80.

Šátkové scrapy se většinou hrozně třepí, a tak jsem látku před stříháním podžehlila emným nažehlovacím plátnem. Bohužel jsem to musela dělat na víckrát, tenhl ešátek byl jako živý a během manipulace s ním se mi na něm utvořily boule.

Sukni jsem ustřila z červeného lněného plátna, je to na malou holčičku možná trochu surový materiál ale přišlo mi, že se stylově hodí.
 

Aby šaty byly co  nejpohodlnější, vyrobila jsem jim podšívku z jemného bavlněného plátna a zapínání trochu schovala pomocí našívacích patentů. 

A kdyby se vám někomu líbil ten šátek, tak je to kousek tohodle fešáka. 

zdroj: https://www.facebook.com/wildslings/photos/pcb.2884802051762822/2884793805096980/?type=3&theater

Žádné komentáře:

Okomentovat