středa 30. listopadu 2016

Cukroví

"Poleva je jako tradičně blbá, na sáčku si ustřihnu moc malou nebo moc velkou dírku, nápady nemám. Perníčky vypadají jak z chráněných dílen. A to si ještě fandím. "

Pod tímhle FB postem se rozvinula docela dlouhá a výživná diskuze ze které jsem si odnesla, že nemusím mít komplex když se mi nedaří vyrábět krásně ozdobené perníčky, protože v tom nejsem sama. Kreslení i malování poměrně zvládám, ale ve chvíli kdy dojde na lepkavou polevu z igelitového sáčku jsem ztracená a nešťastná.

Dojmy z perníčků se mi loni podařilo trochu zlepšit, když jsem si koupila razítková vykrajovátka a embosovaný váleček, je to rychlejší snažší a vůbec, kdo by nechtěl mít na cukroví třeba kočičky.
zdroj: https://www.etsy.com/listing/260505156/cats-pattern-embossed-rolling-pin?ref=market
Kromě perníčků peču jenom věci co dělám ráda a nevyžadují zdobení cukrovou polevou. Aby to nebyla nuda, každý rok si koupím nějaké nové vykrajovátko nebo formičku. A u všech receptů vydělím množství surovin aspoň dvěma. A když mám i pak pocit, že toho pečení na mě bylo už moc, prostě se na něj ten den vykašlu a je mi fajn ;).  A když o tom tak přemýšlím, možná ty perníčky tenhle rok vynechám.  


Žádné komentáře:

Okomentovat